Δωρεάν δείγματα με κάθε σας αγορά!

Επιστροφές - Υπαναχώρηση

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ


Το e-shop έχει διαμορφωθεί με τη συνδρομή ειδικών αισθητικής ώστε ο Χρήστης να μπορεί να καταλήγει στην επιλογή των καλλυντικών που θα ικανοποιούν καλύτερα τις ανάγκες του. Παρέχεται ωστόσο στο καταναλωτή δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εύκολα και γρήγορα υπό τους ακόλουθους όρους:

  1. Η αίτηση επιστροφής πρέπει να γίνει μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων της δοθείσας παραγγελίας. (Παρακαλούμε όπως κρατήσετε το δελτίο παραλαβής του προϊόντος προς επιβεβαίωση) (Υπαναχώρηση)

  2. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί (ανέπαφη ταινία ασφαλείας) και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.

  3. Αν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία, (πχ. αν είναι ελλιπής, κατεστραμμένη, αλλοιωμένη, κ.τ.λ.) ο καταναλωτής καλείται να ενημερώσει (α) τη MISSI Ο.Ε μέσο της ειδικής φόρμας (συμπεριλαμβάνετε στο δέμα αποστολής η οποία πρέπει να συμπληρωθεί από καταναλωτή) και (β) μέσο μηνύματος συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που διατίθεται στην ιστοσελίδα μας εντός 48 ωρών από τη στιγμή της παραλαβής. (Υπαναχώρηση ή/και Αντικατάσταση) Η διαδικασία επιστροφής είναι η ακόλουθη:

Βήμα 1


Ο Χρήστης καλείται να συμπληρώσει τη φόρμα επιστροφών, η οποία εσωκλείεται στο δέμα που παρέλαβε.

Βήμα 2


Ο Χρήστης συσκευάζει το προϊόν σε ένα κουτί ώστε να είναι ασφαλές κατά την αποστολή και τοποθετεί μέσα σε αυτή την συσκευασία (α) τη φόρμα επιστροφών η οποία του παρέχεται, (β) δελτίο αποστολής-απόδειξη λιανικής της εταιρεία μας τα οποία συμπεριλήφθηκαν στην συσκευασία παράδοσης του προϊόντος.

Βήμα 3


Ο Χρήστης αποστέλλει το δέμα μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παρέλαβε την παραγγελία, στη διεύθυνση: MISSI Ο.Ε Επαμεινώνδα αρ.9, Γλυφάδα, Τ.Κ 166774 Υπ’ όψιν Τμήματος Επιστροφών.

* Δεν βαρύνει τον καταναλωτή καμία υποχρέωση καταβολής χρημάτων για την αποστολή του προϊόντος.

* Σας παρακαλούμε όπως έχετε στα χέρια σας την απόδειξη παραλαβής και αποστολής του προϊόντος για απόδειξη των άνω ενεργειών καθώς και την απόδειξη λιανικής.


Για την περίπτωση 15.3: Η MISSI Ο.Ε εγγυάται την επιστροφή των χρημάτων του Χρήστη εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα επιστραφεί το προϊόν στην εταιρεία ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον αυτό που του παραδόθηκε δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παρήγγειλε.


Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποπερίπτωση 15.3 είναι το προϊόν να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθη από τον καταναλωτή και ο καταναλωτής να διαθέτει το παραστατικό απόδειξης. Σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής υποχρεούται άμεσα να αποστείλει το προϊόν εντός της κλειστής του συσκευασίας που παρελήφθη, ενώ ο προμηθευτής, εφόσον έχουν τηρηθεί όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες και κανονισμοί που περιγράφονται στους όρους χρήσης, υποχρεούται εάν ο καταναλωτής δεν επιθυμεί αντικατάσταση, να επιστρέψει τα δικαιολογούμενα ποσά που ο καταναλωτής κατέβαλε εντός των 30 ημερών.


Η επιστροφή του τιμήματος δια την άνω περίπτωση, γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση, εκτός από την περίπτωση της αντικαταβολής. Σε αυτή την περίπτωση η επιστροφή του τιμήματος γίνεται με κατάθεση στο τραπεζικό λογαριασμό του καταναλωτή, ο οποίος οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία για τα ακριβή στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού και του ιδρύματος που τηρεί αυτόν (βλ. 12.Β). Το επιστρεφόμενο τίμημα δεν συμπεριλαμβάνει τα έξοδα των μεταφορικών και τις χρεώσεις της εταιρείας ταχυμεταφορών για αντικαταβολή.


Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν στο ακέραιο την εταιρεία.


Προϊόντα τα οποία δεν δύναται να επιστραφούν είναι:

  • Προϊόντα προσφοράς

  • Μανό

Ο χρήστης θα ενημερώνεται μέσο email για την παραλαβή του προϊόντος που επιστρέφεται στα γραφεία μας.


Για περισσότερες πληροφορίες ο Χρήστης μπορεί να απευθύνεται στο τηλέφωνο +30 210 9644539 (Δευ.-Παρ: 10:00 - 18:00) ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: http://www.beauty-hall.gr / ή να αποστέλλει e-mail στη διεύθυνση: customercare@beauty-hall.com